ΗΛΚΑ Α.Ε. - Τεμπών 14 Αγ. Παρασκευή, 153 42 - Τηλ.: 210-6071510, fax: 210-6071599 - www.ilka.gr - sales@ilka.gr
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕΣΩ Η/Υ
1. Κάντ κλικ ΕΔΩ και θα σας ζητηθεί να κατεβάσετε το αρχείο AA_v3.5.zip. Αποθηκεύστε το αρχείο σε κάποιον φακελο της αρεσκείας σας (Σας προτείνουμε να το αποθηκεύσετε στην Επιφάνεια Εργασίας (Desktop) για να μπορείτε να το βρίσκετε εύκολα όταν σας το ζητάμε).
2. Βρείτε το αρχείο AA_v3.5.zip στον φάκελο που το αποθηκεύσατε, κάντε δεξί κλικ επάνω σε αυτό και στο μενού που θα εμφανιστεί πατήστε το Εξαγωγή Όλων (ή Ecxtract All). Ελέξτε ότι στον ίδιο φάκελο έχει αποσυμπιεστεί το αρχείο AA_v3.5.exe και κατόπιν διαγράψτε το αρχείο AA_v3.5.zip.
3. Εκτελέστε την εφαρμογή κάνοντας διπλό κλικ στο αρχείο ΑΑ_v3.5.exe.
5. Κάλέστε τον τεχνικό μας τηλεφωνικά και δώστε του το ID (Your ID) που θα εμφανίσει μόλις ανοίξει το πρόγραμμα:
6. Μόλις ο τεχνικός μας συνδεθεί με τον Η/Υ σας θα σας ζητηθεί να του δώσετε έγκριση για ξεκινήσει την απομακρυσμένη βοήθεια. Πατήστε Accept για να γίνει η σύνδεση.